פרופ' הלוי: "הקבינט קיבל החלטה נכונה, אין צורך בצעדים מחמירים"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' הלוי: "הקבינט קיבל החלטה נכונה, אין צורך בצעדים מחמירים"

    נשיא בית החולים שערי צדק, פרופ' יונתן הלוי בראיון ל'קול חי': "אני נמצא כרגע בשערי צדק – לא הגיע כבר שבועיים חולה קשה לבית החולים. החיסון מעניק הגנה. אם בני הנוער ואותם מבוגרים שעדיין לא מחוסנים ילכו להתחסן ותיסגר הפרצה בנתב"ג – חבל בכלל להטיף לצעדים יותר חמורים. אני מאוד מתפעל מהפרופורציונאליות של קבינט הקורונה"

    פרופ' יונתן הלוי צילום: מרים אלסטר / FLASH90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: מרים אלסטר / FLASH90

    נשיא בית החולים שערי צדק, פרופ' יונתן הלוי מברך על החלטות הקבינט אתמול: "אני חושב שהקבינט קיבל החלטה מאוד פרופורציונאלית. לא להגזים, לא ללכת לכיוון של סגרים. לפי המצב כרגע וגם לפי ההתפתחות של היממה או שתיים האחרונות אין צורך בזה. צריך לסתום את הפרצה בנתב"ג ולהתחסן".

    פרופ' הלוי נשאל בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, האם לא היה כדאי בכל זאת לעשות איזה שהוא סגר על אזורי ההתפרצות: "לפי המצב כרגע ממש אין צורך בזה. החיסון מספק הגנה טובה נגד מחלה קשה. בבתי החולים אין כמעט חולים בקורונה. אני נמצא כרגע בשערי צדק – לא הגיע כבר שבועיים חולה קשה לבית החולים. מגיע מאומת או שניים ליום במצב קל ומשחררים אותם הביתה. החיסון מעניק הגנה. אם בני הנוער ואותם מבוגרים שעדיין לא מחוסנים ילכו להתחסן ותיסגר הפרצה בנתב"ג – חבל בכלל להטיף לצעדים יותר חמורים. אני מאוד מתפעל מהפרופורציונאליות של קבינט הקורונה אתמול".

    עוד אמר הלוי: "אני מבין את ההורים שמהססים, אבל גם איגוד רופאי הילדים, ואמש גם האיגוד למחלות זיהומיות – שני הגופים המקצועיים שהכי אמונים על חיסונים – קוראים להורים לחסן את הילדים בגיל 12. כל היתר פייק ניוז".



    0 תגובות